مراسم تجلیل از اساتید خلبان مرکز آموزش شهید وطن‌پور اصفهان برگزار شد 

مراسم تجلیل از اساتید خلبان مرکز آموزش شهید وطن‌پور اصفهان به مناسبت ۱۲ اردیبهشت و گرامیداشت مقام معلم برگزار و از ۴۰ تن از اساتید خلبانی و سراستاد خلبان‌های مرکز آموزش هوانیروز تجلیل شد.
کد خبر: ۶۶۴۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 03May 2024

مراسم تجلیل از اساتید خلبان مرکز آموزش شهید وطن پور اصفهان برگزار شد به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ «قاسم خاموشی» فرمانده هوانیروز کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز (پنج‌شنبه) در مراسم بزرگداشت روز معلم در مرکز شهید وطن‌پور اصفهان، اظهار داشت: مرکز آموزش هوانیروز وطن پور به عنوان بزرگترین مرکز آموزش بالگردی در غرب آسیا است.

وی ادامه داد:  آمادگی هوانیروز امروز بیشتر از هر زمان و کل تاریخ هوانیروز چه قبل از انقلاب و چه هشت سال دفاع مقدس و چه بعد از آن است.

خاموشی ادامه داد: امروز هوانیروز به وسایل آموزشی مدرن مانند انواع شبیه سازهای پروازی در روز و شب مجهز و این پایگاه را در منطقه متمایز ساخته است.

فرمانده هوانیروز ارتش به نقش این پایگاه در تربیت نیرو‌های متخصص خلبانی و فنی اشاره کرد و افزود: سالانه براساس نیاز نیرو‌های مسلح خلبان‌هایی در رده‌های مختلف اموزش‌های لازم را فرا میگیرند.

امیر خاموشی از سطح آمادگی بالای کامل نیروی هوانیروز در مقابله با هر گونه تهدیدی خبر داد و افزود: امروز با بکارگیری تجهیرات پیشرفته آموزشی مانند انواع شبیه ساز‌ها موفق به تربیت خلبان‌های ماهر در هر رده‌ای از نیرو‌های مسلح شده ایم.

در پایان این مراسم از ۴۰ تن از اساتید خلبانی و نیروی فنی هوانیروز تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار